Hálószerű minta

Egy Kedves Olvasómtól kaptam a következő mintát.Valószínű többen ráismerünk! Elsősorban mellénynek ajánlható.

1 sor. sima
2 sor. sima
3 sor. 2 ráhajtás, 1 sima
4 sor. 1 sima, a két ráhajtást leengedjük a tűről.
Az 1-4. sort ismételjük.

Hasonló megoldással készült!

Kellemes időtöltést

A bejegyzés kategóriája: Kötés, Kötés-áttört és csipkeminta
Kiemelt szavak: , , , .
Közvetlen link.

20 hozzászólás a(z) Hálószerű minta bejegyzéshez

  1. andi szerint:

    Örülök, hogy valakinek eszébe jutott ez a régóta létező,egyszerű minta leírása! Még gimibe jártunk, amikor minden lány ilyet kötött egy hétvége alatt. Ennek már több, mint húsz éve.
    Ha van még ehhez hasonló, szívesen fogadom!

  2. nagyi szerint:

    Kedves Andi! Örülök, hogy örömet adhattam. Bizony nem tegnap volt ennek a kötésmintának a “slágere”! További jó böngészést és szeretettel várunk máskor is:nagyi

  3. marcsi szerint:

    Ez a hálos minta tenyleg nagy kedvenc volt, de ujra fellehet hasznalni ezt a mintat pl. bluzra surubb mintara, en szeretem.

  4. tündi szerint:

    Nagyon tetszik a minta.Csak nem tudom hogy karöltöt kelle kötni vagy csak egyenesen a válláig kötni fogyasztás nélkül.Elég kezdö vagyok a kötés terén .Elöre is köszi!!!

  5. nagyi szerint:

    Szerbusz Tündikém! Teljesen mindegy, ki hogy szereti alapon kötik a karöltőt, vagy egyenesen. Tanácsolni tudnám, mivel kezdő vagy, így egyszerűbb, ha egyenesen kötöd.Sok sikert és látogass be máskor is az oldalra.Üdv:nagyi

  6. nagyi szerint:

    Valóban így van.Köszönjük szépen az új ötletet.Üdv:nagyi

  7. klarix szerint:

    Jó az ötlet – főleg mert nagyon hamar megy, ami sikerélményt nyújt annak aki köt.
    Üdvözlwttel
    Klarix

  8. Juci szerint:

    Örvendek , hogy rátaláltam erre a mintára, elfogom készítenni.

  9. nagyi szerint:

    Üdvözlöm Juci! szeretettel várom máskor is, előfordulhat, hogy ismét talál kedvére való mintát.Szép napot kívánok:nagyi

  10. Marcsi szerint:

    Kedves nagyi. Ez az aminta amelyből kb 20 éve vastag fonalból mellényt kötöttünk egy este, és már reggel mutogattuk a környezetünknek!
    Kipróbálom mert már régen tervezem a megkötését egy régi típusú mellénynek.

  11. nagyi szerint:

    Szeretettel üdvözöllek Kedves Marcsi! Így bizony, ez így volt…………Szeretettel várlak máskor is. Kellemes időtöltést és jó kötögetést kívánok:nagyi

  12. Zsuzsi szerint:

    Kedves nagyi!
    Én is egy régi, gyorsan köthető mintát keresgélek.
    Annyira emlékszem, hogy a mellény hosszának egyharmadát kellett megkötni, aztán meghúzni és máris megvan a megfelelő hossz. Egyébként mellényeket kötöttek belőle. Akkor én nem kötöttem meg, de most szívesen kipróbálnám.
    Előre is köszönöm a segítséget.

  13. Kati szerint:

    Azt a mintát én is keresem amit Zsuzsi ír. A mellény 1/3át megkötöttük utána meghúztuk és kész volt a kívánt méret. Sajnos már nem emlékszem rá hogyan csináltam:(