Címke: virágminta

Csipkemintás blúz, tunika

Csipkemintával,  virágmintával horgolt blúz, ruha vagy tunika. A hosszát te döntheted el, melyik tetszik. Bármilyen pólóval jól mutat és szívesen viseljük. Gyönyörű és különleges darab séma

Kategória: Horgolás, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | Hozzászólás most!

Így készíts csipkés-virágos mintát!

Akik szeretik a finom, csipkés mintákat, szeretni fogják ezt a dekoratív virágmintát is. Még kifinomultabbá és elegánsabbá teheted a végeredményt, ha a virágok közepét egy szem gyönggyel díszíted! Mire használhatod ezt a mintát?

Kategória: Horgolás, Videó-horgolás | Címke: , , , , , , , , | Hozzászólás most!

Horgolt női pulóver

Virágmintával díszített  horgolt női pulóver  

Kategória: Horgolás, Modellek, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | 7 hozzászólás

Horgolt színes terítő

A tavaszt és a nyárt színesítik a horgolt virágok.     

Kategória: Horgolás, Modellek | Címke: , , , , , , , | 7 hozzászólás

Virágminta alaphálóba VII

A következő  minta már egy kis gyakorlatot igényel, tehát azoknak aján­lott, akik már „haladók”. Itt nem alaphálóra hímezünk, hanem alapháló­ba, tehát meg kell bontani a hálót, ezért ez már, nehezebb. 8 vagy 10 szállal dolgozunk.

Kategória: Általánosságban, Riseliő varrás | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Riseliő hímzés – varrás VI

Virágminta alaphálóra Az 1., 2., 3., 4. és 5. lépés ugyanaz, :mint az alapháló esetében, azonban a 6. lépésnél szintén egyenes varrással elkészítjük a mintát, 8 szirmot és a középpontba egy pettyet. Figyeljünk, hogy a szirmok pontosan az óra átlójára … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Általánosságban, Riseliő varrás | Címke: , , , , , | 2 hozzászólás