Címke: takaró

Kár lenne kidobni a régi pulóvereket, csodás dolgokat készíthetsz belőlük!

A régi ruháinkat nem muszáj rögtön kidobni, egy kis fantáziával új dolgokat készíthetünk belőlük. Sokszor nem is azért válunk meg egy ruhadarabtól mert régi, hanem azért mert meguntuk.

Ma szeretnénk bemutatni nektek, hogyan tudtok egy régi pulóverből rövid idő alatt egy új és elegáns dolgot készíteni.

Meleg sapka télire Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Ez az észt nemzetiségű tervező valami elképesztő dolgokat varr a régi takarókból! Alig hiszem el!

A hosszú évek során, a szekrényben az anyáink, nagyanyáink, dédnagyanyáink által felhalmozott hatalmas mennyiségű régi dolgok találhatók, melyeket azok nem akartak kidobni semmi esetre sem. Az iskolaköpenyek, nadrágkosztümök és különböző felsőruhák között sok régi takaró is található, még a szovjet időkből.

Ezek a takarók sokak számára ismerősek lesznek, ha már ha csak rápillantunk a szín-kavalkádjukra. Egy észt dizájner, név szerint Marit Iliszon is valószínűleg a szovjet-éra nosztalgiájának hatására kezdett el ezekből a takarókból különféle ruhakollekciókat készíteni.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Megmutatjuk, hogyan horgolj takaróöltéssel! (oktatóvideóval)

Ha szeretnél takarót horgolni, de még kezdő vagy a horgolásban, mutatunk egy nagyon könnyű mintát. A takaró horgoláshoz használt minták bonyolultnak tűnhetnek, de ez a minta nagyon egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

A minta természetes és letisztult stílusú, így takarón kívül akár pulóvert, vagy táskát is horgolhatsz az alkalmazásával.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

3 gyönyörű szegély horgolási technikát mutatunk, oktatóvideóval!

Horgoltál egy gyönyörű takarót, de úgy érzed valami hiányzik? Most mutatunk 3 gyönyörű szegély ötletet, hogy szebbé varázsolhasd a horgolt munkáid.

A szegély kisebb és nagyobb horgolt dolgok esetében is használható, jól mutat egy takarón, de akár egy táskán is.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Hogyan kössünk szép és meleg takarót: egyszerű módszerrel kötőtű nélkül

Az otthon melegében, kedvenc díványunkon ülve, ez az időszak lehetőséget nyújt kreatív alkotások elkészítésére.

Ez alkalommal egy puha takarót fogunk készíteni. Figyelj és tanulj, hogyan kell ezt csinálni. Takarót kötni nagyon egyszerű, az eredmény pedig gyönyörű!

Hogyan kössünk takarót kötőtű nélkül

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Doboz öltés – Így csináld!

Az egyik legkülönlegesebb öltés a horgolásban. Szép, elegáns és a szokásosnál kicsit több időbe telik a pontos elsajátítása.

Segítségével nagyon bájosan adhatunk textúrát és különböző stíluselemeket bármilyen munkához. Ami a legjobb benne, hogy egyszerűen váltakoztathatjuk a színeket és a mintákat, éppen ezért vidám és egyedi takarók készítéséhez kitűnő választás.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Így készül a rizsminta – Videóval

A kezdők gyakran megrémülnek nagyobb méretű dolgok horgolásától. Merthogy azok csakis bonyolultak és időigényesek lehetnek. Ez azonban tévedés. A rizsminta a kezdő horgolók legjobb barátja, melyekkel gyönyörű színes vagy egyszínű darabokat lehet elkészíteni.

Mit tudsz elkészíteni rizsmintával?

Egy kattintás ide a folytatáshoz….