Címke: papucs

Horgolt házi papucs, 20 gyönyörű tipp!

Már nincs olyan hideg, de mégis sokan járnak kényelmes házi papucsban otthon. Nagyon fontos, hogy a házi papucs kényelmes legyen, ha boltban szeretnénk megvásárolni akkor bizony sok esetben órákig kell keresgéljünk, hogy jó áron, kényelmes és természetes alapanyagból készült papucsot … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Modellek | Címke: , , , , , | 1 hozzászólás

10 figyelemre méltó horgolási mód, amivel újjá varázsolhatod régi papucsodat!

Nem az az egyik legbosszantóbb dolog, mikor a kedvenc papucsod elszakad? A horgolással kényelmes cipőt varázsolhatsz belőle! Ezzel nemcsak pénzt takaríthatsz meg, de teljesen egyedi lábbelire is szert tehetsz. A horgolt cipő tökéletes tavaszi és nyári viselet, mely lehetővé teszi, … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Modellek, Videó-horgolás | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Kötött házi topánka

Maradék fonalak tökéletes felhasználása a kötött házi topánka. Egyszerű megkötni. Minta, lustakötés

Kategória: Kötés | Címke: , , , | 11 hozzászólás

Maradék fonalakból kötött mamuszok

  Hasznos is, meleg is! Jól jöhet a hűvös estéken 🙂   Leírás a piros papucsnak 15 dkg közepes vastagságú fonal, 4-es kötőtű Én 40 szemet+2 szélszem. A minta 2 sima, 2 fordított, 22 cm-es darabot készítünk, majd jön az … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Kötés, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | 2 hozzászólás