Címke: kötött minta

Csipkemintás kötött minta

Valami készül… 🙂 egyszerű csipkemintás kötött minta. Ti mit kötnétek belőle? A minta:

Kategória: Kötés, Kötésminta gyűjtőknek, Olvasóink kézimunkái | Címke: , | Hozzászólás most!

Egyszerű és közkedvelt Leengedős minta

Sokan ismerjük régebbről, de aki nem ismerte, biztos megkedveli. Íme: nagyon egyszerű és praktikus, haladós minta. Akár sálnak, mellénynek, pulóvernek használjuk nagyon mutatós. A ráhajtások száma adja meg a “ritka”, vagy “sűrű” mintát, amit te választhatsz meg

Kategória: Kötés, Videó-kötés | Címke: , , , , , | Hozzászólás most!

Kötött minta

Gyönyörű kötött csipkeminta gyűjtőknek  

Kategória: Kötésminta gyűjtőknek, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , | 8 hozzászólás

Csipkemintás kislányszoknya

    Hozzávalók 1 5 dkg kék 2 szálas moherfonal, 5-ös kötőtű, a díszí­téshez 80 cm hosszú, fél cm széles fehér bársonyszalag, 3 db közepes méretű gomb, 3-as horgolótű. Méret: 4 éves, Minta:

Kategória: Kötés, Modellek | Címke: , , , , , | Hozzászólás most!

Kötött minta

Négyzet hatású kötött minta gyűjtőknek! Nagyon mutatós, egyszerű kötésminta. Több variáció is megoldható a minta változtatásával. A 10×10-es négyzet 10 simaszem, 10 fordított szem és 10 sor váltásával érhető el.   Kellemes időtöltést    

Kategória: Kötés, Kötésminta gyűjtőknek | Címke: , , , | 1 hozzászólás

Kötött csipkeminta

Kötött csipkeminta, leszámolható rajzzal. A mintát egyszer már a kék sapka iránymutatójának közöltük. Viszont több lehetőség is van a minta felhasználására. Blúz, mellény stb  

Kategória: Kötés, Kötésminta gyűjtőknek, Modellek | Címke: , , , , , , | 4 hozzászólás

Csavart és bogyós minta

Kötött mintadarab, csavart és bogyós kombinációval!  

Kategória: Kötés, Kötés lépései, Kötésminta gyűjtőknek | Címke: , , , , | Hozzászólás most!

Hímzett női pulóver

Egyszerűen köthető, hímzett női pulóver, mert simakötéssel és patentmintával készült. Háta: 75 szemmel kezdjük, és 6 cm patentszegélyt készítünk, azután sima­kötéssel haladunk 46 cm összmagasságig. Itt a karöltő részére mindkét ol­dalon 2 soronként 3, 2 x 2 és 2 x … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Modellek | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Csavart szövetminta

Egyszerű kötésminta, mely általában pulóverek mutatós mintája.  A minta leírása: 1 és minden páratlan sor: Min­den szem fordított. Ez a minta hátol­dala.

Kategória: Kötés-egyszerű szövetminta | Címke: , , | Hozzászólás most!

Pepita kötött minta

Pepita kötött mintát kétféle színű fonalból kötjük. 1. sor: Sötét fonal. 1 sima, 1 sze­met leemelünk (a szál hátul marad), ezt ismételjük. 2. sor: Sötét fonal. Minden szem sima. 3. sor: Világos fonal. 1 szemet le­emelünk (a szál hátút marad), … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Kötés-norvégminta | Címke: , | Hozzászólás most!