Címke: ágytakaró

Nehéz elhinni, hogy ezt a gigantikus takarót egy törékeny lány kötötte! Hogyan sikerült ez neki?

Azok, akik szeretnek szép dolgokat a saját kezűleg létrehozni, most nagyon meg fognak lepődni. Művészi alkotások között sok eredeti dologgal találkozunk, de ezekkel a remekművekkel nem lehet versenyezni.  Ezek az alkotások mesésen néznek ki. Az alkotó büszkén fedi fel szakmai titkait és egyáltalán nem fél attól, hogy majd ezt más is el tudja készíteni. Figyelj és tanulj, lehet, hogy te is kedvet kapsz ahhoz, hogy ilyen csodát alkoss!

Ez a lány páratlan dolgokat hoz létre gyapjúból. Az a zseniális ötlet pattant ki a fejéből, hogy birka gyapjúból készítsen nagyon vastag fonalat. És ebből mesébe illő dolgokat lehet létrehozni. A találékony lány kötőtű helyett, PVC csövet használ. Egy 1,3 x 2,1 m-es takaróhoz körülbelül három kilogramm gyapjút használ fel.

Hogyan kössünk nagy takarót?

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Oktatóvideó horgolt nagyiminta, pulóverek, takarók, kardigánok horgolásához!

Jó lenne kipróbálni ezt a mintát, de túlságosan nehéznek tűnik? A nagyiminta minden horgolt holmit káprázatossá varázsolhat. Hidd el, nem olyan nehéz ez, ha a horgolás alapjait ismered, nem lesz nehéz dolgod! A cikk cakk minta jól mutat takarón, pulóveren és minden egyéb horgolt dolgon.

Tetszés szerint bármilyen színt használhatsz, ha szereted a színes dolgokat, használj minél több árnyalatú fonalat.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Nézd meg, milyen szép dolgokat készíthetsz a “twice as nice” foltvarrás technikával!

A foltvarrás régi találmány, Amerikában a legnépszerűbb, de mielőtt ott elterjedt volna, már máshol is használatos technika volt. Amikor a telepesek megérkeztek az Újvilágba, a foltvarrás nélkülözhetetlenné vált, hogy túléljék a kemény teleket.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Így készíts csipkés-virágos mintát!

Akik szeretik a finom, csipkés mintákat, szeretni fogják ezt a dekoratív virágmintát is. Még kifinomultabbá és elegánsabbá teheted a végeredményt, ha a virágok közepét egy szem gyönggyel díszíted!

Mire használhatod ezt a mintát? Egy kattintás ide a folytatáshoz….