2017. augusztus hónap bejegyzései

72 kötött szegély díszítési tipp! Varázslatos gyűjtemény mindenkinek aki szeret kötni!

A kötött dolgok szegélyének mintája nagyon fontos ahhoz, hogy az adott ruhadarab szép és elegáns legyen. A nők többsége ezt horgolótűvel készíti, mert szebb mint a kötőtűvel készült szegély. Azonban ha egyszerű és mégis szép szegélyeket szeretnél készíteni, akkor ma … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Kötés, Kötésminta gyűjtőknek | Címke: , , | Hozzászólás most!

Régi ruhák átalakítása modern ruhadarabokká! Ha tudsz varrni, könnyedén felújíthatod a ruhatárad!

Egy férfi ing több féle módon átalakítható, érdekes és különleges ruhadarabbá. Ha tudsz varrni és kreatív vagy, fantasztikus ruhákat készíthetsz magadnak. Íme néhány ötlet, hogyan alakítsunk át egy férfi inget kényelmes és egyedi női ruhadarabbá. Az általad készített ruhákat tetszés szerint … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Egyéb | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Zsákvászon, csipke és egy kis kreativitás, hihetetlen milyen kiegészítőket készíthetsz így!

A zsákvászon egy könnyen beszerezhető anyag, ezért is használják olyan sok mindenre. A legtöbben nem is sejtik, mennyi mindent készíthetnek ebből az anyagból. Rengeteg aprósággal kombinálhatjuk, ezért számtalan különböző kiegészítőt készíthetünk belőle. Csak egy kis kreativitásra és munkakedvre lesz szükséged … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Egyéb | Címke: , , , , , , , , , , , | Hozzászólás most!

Így kell a tüllt szépen felhelyezni: fantasztikus ötletek különböző ízlésűeknek. Ma az ablakdíszítéssel foglalkozunk!

  Sok-sok évvel ezelőtt Dél-Franciaországban egy Tulle nevű városban egy varrómester létrehozott egy akkor ismeretlen anyagot, ami aztán a város tiszteletére a tüll nevet kapta. A modern háló, illetve vendégszobák már elképzelhetetlenek olyan függönyök nélkül, melynek anyaga a lenge tüll. … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Egyéb | Címke: , , , , , , , , , , , , , , | Hozzászólás most!

Salamoncsomóval készült vállkendő

Mindig divatos, kellemes viseletű, laza horgolt vállkendő. Haladós minta, így gyorsan elkészülhet.

Kategória: Horgolás, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , | Hozzászólás most!