2017. április hónap bejegyzései

A hozzáértő ügyesen köt zoknit két kötőtűvel! Olyan könnyű, hogy még a kezdő is megbirkózik vele!

Meleg és a szép kötött zokni – ez a legjobb ajándék a lábaidnak a hideg hónapokban. Mostanáig 5 kötőtűt használtak a kötéshez, ami sok készítőt megijesztett, főleg a kezdőket. A fejlődés nem áll meg, és most ezt a csodaszép terméket két kötőtűvel is el lehet készíteni.

Ez a technológia nem olyan régen jelent meg, jelentősen könnyebb és gyorsabb, mint a házi kötésű zoknik készítésének klasszikus módszere, ezért még a kezdőknek is megvalósíthatóvá vált. Az ilyen módon készített zoknik szépek és kényelmesek lesznek. Hogy is kell ezt megkötni?  Ezt a Koteshorgolas.com szerkesztősége egy gyerek zokni példáján keresztül mutatja be!

Zokni kötés két kötőtűvel

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Horgolt házi papucs, 20 gyönyörű tipp!

Már nincs olyan hideg, de mégis sokan járnak kényelmes házi papucsban otthon. Nagyon fontos, hogy a házi papucs kényelmes legyen, ha boltban szeretnénk megvásárolni akkor bizony sok esetben órákig kell keresgéljünk, hogy jó áron, kényelmes és természetes alapanyagból készült papucsot vásároljunk. Ezért ma úgy döntöttünk, hogy bemutatjuk nektek 20 olyan házi papucs modelljét, amelyeket saját kezűleg el tudtok készíteni.

A papucs színét és anyagát mindenki kiválaszthatja a saját ízlése szerint, már csak egy horgolótűre és egy kis fantáziára van szükség. A papucs horgolása egy fantasztikus időtöltés a végeredmény pedig csodálatos, ha ti is készítettek már ilyen papucsot, akkor hozzászólásban írjátok meg nekünk a tapasztalatitokat.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Te sem fogod kidobni a régi pólókat, ha meglátod milyen szőnyeget készíthetsz belőlük! Oktatóvideóval!

Szép és praktikus szőnyegeket készíthetünk egy darab szövetből vagy más anyagból, pl pólóból, ha elvágjuk és a kellő méretűre szabjuk. Egy ilyen kisebb szőnyeg nagyon praktikus lehet  egy fürdőszobában vagy előszobában, mert könnyű elkészíteni és könnyen tisztítható.

Gyűjtsünk össze néhány régi pólót és lássunk munkához.

Szükségetek lesz: 

  •  hálóra (akár építkezési szaküzletben is megveheted),
  • régi pólóra, vagy más ruhadarabra,
  •  horgolótűre,
  • türelemre 🙂

Elkészítése

1. A háló széleit megragasszuk, vagy körbevarrjuk.

2. A pólókat kb. 1,5 x 10 cm-s darabokra vágjuk. A pólót mindig az elkészítendő szőnyeg méretei szerint vágjuk el. Egy horgolótű segítségével a szitához erősítjük a pólódarabokat, úgy ahogy a következő fotón láthatjátok.

Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Nehéz elhinni, hogy ezt a gigantikus takarót egy törékeny lány kötötte! Hogyan sikerült ez neki?

Azok, akik szeretnek szép dolgokat a saját kezűleg létrehozni, most nagyon meg fognak lepődni. Művészi alkotások között sok eredeti dologgal találkozunk, de ezekkel a remekművekkel nem lehet versenyezni.  Ezek az alkotások mesésen néznek ki. Az alkotó büszkén fedi fel szakmai titkait és egyáltalán nem fél attól, hogy majd ezt más is el tudja készíteni. Figyelj és tanulj, lehet, hogy te is kedvet kapsz ahhoz, hogy ilyen csodát alkoss!

Ez a lány páratlan dolgokat hoz létre gyapjúból. Az a zseniális ötlet pattant ki a fejéből, hogy birka gyapjúból készítsen nagyon vastag fonalat. És ebből mesébe illő dolgokat lehet létrehozni. A találékony lány kötőtű helyett, PVC csövet használ. Egy 1,3 x 2,1 m-es takaróhoz körülbelül három kilogramm gyapjút használ fel.

Hogyan kössünk nagy takarót?

Egy kattintás ide a folytatáshoz….