2016. október hónap bejegyzései

Horgolt stóla, vállkendő

Bárki könnyedén meg tudja horgolni ezt a bájos vállkendőt, stólát   2

Kategória: Horgolás, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | Hozzászólás most!

Kötött házi cipő, házi csizma

Csinos kötött házicipő, csizma Kötésminta-séma

Kategória: Kötés, Modellek, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | Hozzászólás most!

Eddig rosszul csináltad! Így kell helyesen elkészíteni a nagyi-kockát!

A hagyományosan a horgolt takaróknál alkalmazott mintát a legtöbben nagyi-kocka néven ismerik. Eredete az 1800-as évekig nyúlik vissza, amikor a nők egy-egy darab anyagot tudtak szerezni és belőlük négyzeteket varrtak. Ha már elég négyzetük volt, összevarrták azokat és takarót készítettek. … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Horgolás lépései | Címke: , , , , , , , , | Hozzászólás most!

Két színnel horgolt bébitakaró

Különleges, mégis egyszerű a bébitakaró horgolása. Nem a megszokott nagyikockás, akár blúzt, sálat, nyakmelegítőt is készíthetünk belőle séma

Kategória: Bébi modellek, Horgolás | Címke: , , , , | Hozzászólás most!

Így csináld: Tulipán öltés videóval!

Nézd meg a videót és máris megtudhatod, hogyan születik a tulipán öltés! Ha elbűvölő mintát keresel babatakarónak vagy egy édes sálnak, ez az öltés nagyon bájos megjelenést kölcsönöz majd minden horgolt darabnak. Ha helyesen csinálod, a végeredmény pont olyan lesz, … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Horgolásminta | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Horgolj körbe egy spatulát (nyelvlapocot) a seprűnyél technikához!

A kézzel készített ajándék mindig jó ötlet, de most, hogy a sálak és a csipkés felhők divatban vannak, még inkább az. Végy egy kis fonalat, egy horgolótűt és egy nyelvlapocot! Ha finomabb textúrát szeretnél készíteni, használj vékonyabb fonalat, kisebb horgolótűt … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Videó-horgolás | Címke: , , , , , , | Hozzászólás most!

Horgolt nyakmelegítő

40 cm láncszem.. csipkemintával, hogy lágy esése legyen ! séma

Kategória: Horgolás, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , | Hozzászólás most!

Kapucnis mellény

5 éves unokámnak készült mellény: 122 -es lányka méret, rizsminta. kapucni -horgolással.. alja könnyű szegélymintával A szegélyminta

Kategória: Bébi modellek, Horgolás, Kötés, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | Hozzászólás most!

Hópehely mintával horgolt sapka

Különleges minta,  egyszerű forma, mégis csodálatos! 6 hónapos kis unokámnak sapi.. 45,5 cm a fejkörfogatra készült..   séma

Kategória: Bébi modellek, Horgolás, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , , | Hozzászólás most!

A legjobb 7 öltés kezdők számára és minden, amire szükséged lesz hozzá!

A horgolás egy nagyszerű módja annak, hogy kézműves ajándékkal lephesd meg szeretteidet. Csupán néhány alapvető öltést kell elsajátítanod és máris egy egész világ nyílik ki előtted! Babatakaró, sál, kiscipő, sapka és még sok-sok szép holmi elkészíthető. Megmutatjuk a hét legalapvetőbb … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás lépései | Címke: , , , , , , , | Hozzászólás most!