2012. december hónap bejegyzései

Boldog új évet

Nagyon Boldog Új Évet kívánunk Kedves Olvasóinknak!

Kategória: Újév | Címke: , , | Hozzászólás most!

Kötött női pulóver

Dekoratív nagy rombuszok és szokatlan levélmintás indák hivalkodnak ezen a kötött női pulóveren. Minta

Kategória: Kötés, Modellek | Címke: , , , , , , , | Hozzászólás most!

Horgolt karácsonyi harangdísz

Egyszerű, de nagyszerű ez a kis harangdísz a karácsonyfák ékessége! Harangdísz rajza

Kategória: Horgolás, Karácsony | Címke: , , , , , | 18 hozzászólás

Horgolt karácsonyi “csepp” dísz

Könnyen és gyorsan elkészül a “csepp” dísz, mely ékes dísze a karácsonyfánknak!  

Kategória: Horgolás, Karácsony | Címke: , , , | 6 hozzászólás

Horgolt csipkeminta

Egyszerű csipkeminta és   a mintarajzot is bemutatjuk a könnyebb horgolás miatt!

Kategória: Horgolás, Horgolásminta gyűjtőknek | Címke: , , , , , | 19 hozzászólás

Horgolt angyalkadísz

Könnyen elsajátítható a rajz alapján a horgolt angyalkadísz!

Kategória: Horgolás, Karácsony, Olvasóink kézimunkái | Címke: , , | 3 hozzászólás

Szalaghorgolásos terítő

A külső szalagot az „A” pontnál kezdjük el 11 láncszemmel, majd 4 egyráhajtásos pálcával, hétláncszemes ívekkel folytatjuk. A kilencedik -belső ívnél négyes kapcsolást készítünk és ettől — vastag vonallal is jel­zett — sortól ritkítjuk a szalagot, 2—2 láncszemet horgolva a … Egy kattintás ide a folytatáshoz….

Kategória: Horgolás, Szalaghorgolás | Címke: , , , , | 1 hozzászólás

Zsinórhorgolás lépései

A zsinór makraméhorgolással készül. 2 láncszemmel kezdünk és az első szembe visszaöltünk 1 rövidpálcával. Utána a munka jobb oldalán a 2 láncszem szélső szálába öltünk, balra fordítjuk a munkát, ráhajtunk és áthúzzuk a fonalat a hurkon. A zsinórhorgolás lépései:

Kategória: Horgolás | Címke: , , , , | 11 hozzászólás

Békés Boldog Karácsonyt

Szeretett teljes Békés Boldog Karácsonyt kívánunk minden                                  Kedves Olvasónknak!  

Kategória: Karácsony | Címke: , , | Hozzászólás most!

Horgolt gallér-kézelő

Hozzávalók: törtfehér gyöngyfonal kettős szála, 2-es, 3-as  horgolótű. Mérete: a gallér nyakbő­sége 32, szélessége 9 cm, a kézelő 21 cm hosszú és 7 cm széles. Gallér:

Kategória: Horgolás, Modellek | Címke: , , , , , | Hozzászólás most!