Női kötött sapka

Csavarminta és sima fordított kötéssel kötött női sapka. A különlegességét a csavarmintába fűzött csat adja meg.

kotott sapka holgyeknek

Leírás

Beküldő:Ilona

Én megoldottam a kötés rejtélyét Először a fonott csíkot kell megkötni, majd a a felső rész következik , Én 2o szemet szedtem föl, amit 2 sor sima 2 sor fordítottam kötünk és mindig 2 szemenként kapcsolunk a fonott csíkhoz, de azt a 2 szemet el is tüntetjük a sor elején és végén, Tehát úgy indulunk a sorral, hogy 2 szemet egybekötünk és amikor a sorral fordulunk a visszasorban is 2 szemet egybekötünk, így tüntetjük el a összekötéssel történt szaporítást.

Ha körbe érünk a fonott csíkon a diagonális kötéssel, leláncoljuk a 20 szemet összevarrjuk az egészet csattal, vagy tűvel lefogjuk a fonott részt és kész a sapka.

Leírás forrása: Erzsébet Pálinkás

Köszönjük szépen!

18 hozzászólás
Hozzászólások
Elvi szerint:

Nagyon-nagyon tetszik ez a sapi… kérném a kedves ügyes kezű alkotót ossza meg velünk a pontos leírását ennek tüneményes darabnak … köszönöm előre is

Ria szerint:

Csatlakozom az előttem szólókhoz, örömmel venném a leírását.
Köszönöm!

Vera szerint:

Szeretném a sapka leírását, valaki legyen szíves küldje át! Köszönöm

andi szerint:

Én is szívesen megpróbálkoznék,ha megkaphatnám a leírását .Köszönöm

andi szerint:

Én is szívesen megpóbálkoznék,ha megkaphatnám a leírását .Köszönöm

Zsuzsa szerint:

Sziasztok! Nagyon szeretném a sapka leírását megkapni, ha valaki tudja klrem számomra is elküldeni! Előre is köszönöm

Bea szerint:

Sziasztok! ÉN is szeretném ennek a sapinak a leírását, elkészíteném!!!! :)Előre is köszönöm 🙂

pemmy szerint:

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy kapott e leírást az érdeklődő, mert nekem is nagyon tetszik ez a sapi és szeretném a leírását kérni, amennyiben lehetséges.

Köszönöm: Pemmy

Kerti Gabi szerint:

Kedves Kötés-horgolás! Kedves Ilona!

Nagyon ötletes ez a sapka, és ötletessége által nagyon ritka, és divatos!
Nagyon szeretném a Nagylányomnak megkötni, de sehogy sem tudok rájönni, hogy készült el, pedig gyakorlott kézimunkázó voltam. Valahol össze van varrva, (a csatt alatt) de nem tudom elképzelni a “kiterített” változatát.
Nagyon megköszönném, ha valami útmutatást kaphatnék, esetleg valamelyik újság megvásárlásával is.
Köszönettel: Kerti Gabi