Kétszínű csipke konyha polcra

A kétszínű csipkékkel a konyha polcát díszíthetjük, de varrhatjuk törülközőkre vagy egyszerűen a szélére is. Méterszámra horgolhatjuk.Nekem kékben is van

csipke

Méret: Kb. 6 cm csipkeszélesség.

Hozzávalók

  • 20-as pamut horgolócérna tetszés szerinti mennyiségben,
  • 1 -es horgolótű,

Elkészítés

Fehérrel felszedünk 28 légSZ-t, a tűtől számított 9-11 légSZ-be 1-1 egyráhajtP-t horgolunk, 2 légSZ és 1-1 egyráhajtP a 12-14. légSZ-be.

Ezután a horgolási minta szerint oda-vissza hala­dó sorokban dolgozunk tovább. Minden S-t 5 forduló légSZ-mel kezdünk és 1 egyráhajtP-val fejezünk be A 25. S után a 8-25. S-t a kívánt hosszúság eléréséig folyamatosan ism. A szalag bal oldalára az A-G sorokat horgoljuk, ekkor minden sor elején 1 láncSZ-mel újrahurk. és a ME-t tetszés szerinti mennyiségben ism. Az A,C,E és G sort fehérrel készítjük el. A többi sort sárgával. A számok és a betűk a sorokat jelölik.

Befejezés

A futót kifeszítjük, ekkor minden pikót és minden láncszemes-ívet külön is megigazítunk, majd nedves kendők alatt hagyjuk megszáradni.

A két szín helyett csak fehéret használtam és színes szalagot fűztem a lyukakba. Így bármikor változtathatom a színt.

forrás:filéhorgolás

4 hozzászólás