Hálószerű minta

Egy Kedves Olvasómtól kaptam a következő mintát.Valószínű többen ráismerünk! Elsősorban mellénynek ajánlható.

haloszeru minta

1 sor. sima
2 sor. sima
3 sor. 2 ráhajtás, 1 sima
4 sor. 1 sima, a két ráhajtást leengedjük a tűről.
Az 1-4. sort ismételjük.

kotott haloszeru mintaval

Hasonló megoldással készült!

20 hozzászólás
Hozzászólások
Kati szerint:

Azt a mintát én is keresem amit Zsuzsi ír. A mellény 1/3át megkötöttük utána meghúztuk és kész volt a kívánt méret. Sajnos már nem emlékszem rá hogyan csináltam:(

Zsuzsi szerint:

Kedves nagyi!
Én is egy régi, gyorsan köthető mintát keresgélek.
Annyira emlékszem, hogy a mellény hosszának egyharmadát kellett megkötni, aztán meghúzni és máris megvan a megfelelő hossz. Egyébként mellényeket kötöttek belőle. Akkor én nem kötöttem meg, de most szívesen kipróbálnám.
Előre is köszönöm a segítséget.

nagyi szerint:

Szeretettel üdvözöllek Kedves Marcsi! Így bizony, ez így volt…………Szeretettel várlak máskor is. Kellemes időtöltést és jó kötögetést kívánok:nagyi

Marcsi szerint:

Kedves nagyi. Ez az aminta amelyből kb 20 éve vastag fonalból mellényt kötöttünk egy este, és már reggel mutogattuk a környezetünknek!
Kipróbálom mert már régen tervezem a megkötését egy régi típusú mellénynek.

nagyi szerint:

Üdvözlöm Juci! szeretettel várom máskor is, előfordulhat, hogy ismét talál kedvére való mintát.Szép napot kívánok:nagyi

Juci szerint:

Örvendek , hogy rátaláltam erre a mintára, elfogom készítenni.

klarix szerint:

Jó az ötlet – főleg mert nagyon hamar megy, ami sikerélményt nyújt annak aki köt.
Üdvözlwttel
Klarix

nagyi szerint:

Valóban így van.Köszönjük szépen az új ötletet.Üdv:nagyi

nagyi szerint:

Szerbusz Tündikém! Teljesen mindegy, ki hogy szereti alapon kötik a karöltőt, vagy egyenesen. Tanácsolni tudnám, mivel kezdő vagy, így egyszerűbb, ha egyenesen kötöd.Sok sikert és látogass be máskor is az oldalra.Üdv:nagyi

tündi szerint:

Nagyon tetszik a minta.Csak nem tudom hogy karöltöt kelle kötni vagy csak egyenesen a válláig kötni fogyasztás nélkül.Elég kezdö vagyok a kötés terén .Elöre is köszi!!!

marcsi szerint:

Ez a hálos minta tenyleg nagy kedvenc volt, de ujra fellehet hasznalni ezt a mintat pl. bluzra surubb mintara, en szeretem.

nagyi szerint:

Kedves Andi! Örülök, hogy örömet adhattam. Bizony nem tegnap volt ennek a kötésmintának a “slágere”! További jó böngészést és szeretettel várunk máskor is:nagyi

andi szerint:

Örülök, hogy valakinek eszébe jutott ez a régóta létező,egyszerű minta leírása! Még gimibe jártunk, amikor minden lány ilyet kötött egy hétvége alatt. Ennek már több, mint húsz éve.
Ha van még ehhez hasonló, szívesen fogadom!