Horgolt váltáska

Ha szereted az egyedi darabot, akkor ez a te mintád! Kellemes viselet a nyári horgolt válltáska

valltaska

Séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt válltáska

Szabadidőhöz, de akár alkalmi táska is lehet a megfelelő fonallal horgolva! Kicsiknek és nagyoknak is 🙂

horgolttaska

Tovább »

12 hozzászólás

Horgolt válltáska

Nyárra horgoltam! Ki van bélelve, a belseje két részre osztva. Mindkét részbe varrtam kis zsebeket. Még van egy pár meleg nyári hét, érdemes elkezdeni. A minta megegyezik az orgona lila csipke felsővel.

horgolt valltaska
Forrás: Aranka Tihanyi

http://koteshorgolas.com/orgonalila-csipke-felso.html

Nincs hozzászólás

Színes táska

Színes horgolt csillagokból összeállított válltáska!

szatyorka

Forrás: Erzsébet Dozsa

Kellemes időtöltést

5 hozzászólás

Horgolt válltáska

Nagyon bájos, egyszerű horgollással készült válltáska. Szép ajándék gyermekeinknek, unokáinknak.

válltáska

Kellemes időtöltést!

Forrás: Erzsébet Dozsa

Nincs hozzászólás

Popcorn-mintás táska

A szembetűnő intenzív málnapiros fonal remek párosítás a látványosan plasztikus mintával. Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt válltáska

Egyszerű elkészíteni a vállra akasztható táskát, mely ideális strandoláshoz, vagy kiránduláshoz.

Méret: 38 x 42 cm

Hozzávalók

250 g barna 53 % pamut, 47 % lenfonal

Alapminta

Rövidpálcával, körökben horgolunk, közben minden kör elején 1 láncszem helyettesíti az 1. rövidpálcát, és 1 láncszemmel zárunk. 1 szem megduplázásánál 2 rövidpálcát horgolunk 1 szembe.

Hálóminta

1. Kör: *1 rövidpálca, 3 légszem, 2 szemet átlépünk, a *tól a kör végéig ismételünk, a kört nem zárjuk, hanem légszemmel átmegyünk a következő Körbe, és az 1. rövidpálcát az 1. kör 1 légsz-ívébe horgoljuk, majd váltakozva
3 légszemet és 1 rövidpálcát horgolunk a következő légszem-ívbe.

A fentiek alapján spirális körökben haladunk tovább.

Méretpróba az alapmintával: 18 rövidálca és 20 sor = 10×10 cm