Diavatos horgolt vállkendő

Gyönyörű csipkemintás vállkendő, ami szellős is, melegít is, sőt kellemesen megválasztott színnel öltöztet is 🙂

Forrás: Anna Marica Adamek

Nincs hozzászólás

Kötött csipkeminta

Csodálatos csipkeminta, a fonal és minta összhangban. Elsősorban blúz, de csinos vállkendő, sál is készülhet belőle. A siker nem fog elmaradni

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Könnyű horgolt minta, amiből sok mindent készíthetsz! Oktatóvideóval!

Ha kezdő vagy a horgolásban, de szeretnél újabb mintákat megtanulni, most mutatunk egy nagyon könnyű, mégis mutatós ötletet, amit sok horgolt szépséghez felhasználhatsz.

Készíthetsz vállkendőt, kardigánt is ezzel az egyszerű mintával. A videóban láthatod, hogyan kell elkészíteni ezt a szépséget. Neked csak az a dolgod, hogy kiválaszd a neked tetsző fonalat és alkoss!

Tovább »

Nincs hozzászólás

A sikeres Salamoncsomó horgolása és további lehetőségek

Nézzük, mit is horgolhatunk ezzel az egyszerű technikával. Általában sál, vállkendőt, de kis ruhácskát is lánykáinknak, vagy a saját elképzelésünk is ad lehetőséget. Egyszínű fonallal, vagy melírozott fonallal bővíthetjük lehetőségeink

sál Tovább »

Nincs hozzászólás

Csipkemintás kötött sapka

Csodaszép csipkemintával készült sapi. Blúz, pulóver, vállkendő stb kedvelt mintája is

Több színű minta, válassz színt, ha tudsz Tovább »

Nincs hozzászólás

Én ilyen vállkendőt horgoltam

Gyönyörű a kék átmeneti színekkel és a kellemes kis mintával horgolt vállkendő

videó

Tovább »

Nincs hozzászólás

Csipkeminta gyűjtőknek

Kellemes csipkeminta horgolva! Csodálatos és kevés fonalat igényel, haladós minta. Stóla vagy vállkendő nagyon szép lenne belőle. Vagy?…te mit gondolsz?

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

2 horgolási tipp Valentin napra!

Mikor lenne aktuálisabb szívecskés darabokat készítened, mint Valentin nap közeledtével? Az alábbiakban egy szív mintás vállkendő és egy szerelmes üzenetnek is beillő sál elkészítési módját mutatjuk be. Mindkettővel gyorsan elkészülsz és üzeneted szerettednek garantáltan célba fog érni!

A vállkendőhöz érdemes többféle színű fonalat felhasználnod, nagyon szép lesz a végeredmény, ha a színekben egymás árnyalatai követik egymást.

A sálat a szerelemhez leginkább illő mélyvörös fonalból készítsd el és használj hozzá fésült fonalat! Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készíts csipkés-virágos mintát!

Akik szeretik a finom, csipkés mintákat, szeretni fogják ezt a dekoratív virágmintát is. Még kifinomultabbá és elegánsabbá teheted a végeredményt, ha a virágok közepét egy szem gyönggyel díszíted!

Mire használhatod ezt a mintát?

Mivel szellős és csipkés, alátétekhez, terítőkhöz kitűnő, de ágytakaró, vállkendő is szépen mutat ezzel a virágos megoldással. A fonal típusának és súlyának megváltoztatásával a végeredmény is sokat fog változni.

A csipkés-virágos minta készítéséhez kattints a videóra!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt stóla, vállkendő

Bárki könnyedén meg tudja horgolni ezt a bájos vállkendőt, stólát

2

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 3123