2 horgolási tipp Valentin napra!

Mikor lenne aktuálisabb szívecskés darabokat készítened, mint Valentin nap közeledtével? Az alábbiakban egy szív mintás vállkendő és egy szerelmes üzenetnek is beillő sál elkészítési módját mutatjuk be. Mindkettővel gyorsan elkészülsz és üzeneted szerettednek garantáltan célba fog érni!

A vállkendőhöz érdemes többféle színű fonalat felhasználnod, nagyon szép lesz a végeredmény, ha a színekben egymás árnyalatai követik egymást.

A sálat a szerelemhez leginkább illő mélyvörös fonalból készítsd el és használj hozzá fésült fonalat! Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készíts csipkés-virágos mintát!

Akik szeretik a finom, csipkés mintákat, szeretni fogják ezt a dekoratív virágmintát is. Még kifinomultabbá és elegánsabbá teheted a végeredményt, ha a virágok közepét egy szem gyönggyel díszíted!

Mire használhatod ezt a mintát?

Mivel szellős és csipkés, alátétekhez, terítőkhöz kitűnő, de ágytakaró, vállkendő is szépen mutat ezzel a virágos megoldással. A fonal típusának és súlyának megváltoztatásával a végeredmény is sokat fog változni.

A csipkés-virágos minta készítéséhez kattints a videóra!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt stóla, vállkendő

Bárki könnyedén meg tudja horgolni ezt a bájos vállkendőt, stólát

2

Tovább »

Nincs hozzászólás

Salamoncsomóval készült vállkendő

Variálható és könnyű………..

Forrás: lldiko Furi
Nincs hozzászólás

Horgolt poncsó, vállkendő

Elegáns horgolt poncsó, vállkendő, esetleg az egyszerű mintával sál, de csinos blúz is elképtelhető

Tovább »

1 hozzászólás

Horgolt vállkendő

Nagyon szép szín, kellemes mintázatú horgolt vállkendő

Tovább »

1 hozzászólás

Kék horgolt vállkendő

Kellemes kék színnel laza mintával horgolt vállkendő, de sálként is mutatós

Séma

Tovább »

2 hozzászólás

Vállkendő horgolása

Megnyerte a tetszésem a minta! Megfelelő fonallal akár alkalmi viseletre is csinos

vallkendo

hátulról Tovább »

5 hozzászólás

Horgolt vállkendő

Nekem is nagyon tetszett, ezért a lányomnak horgoltam egyet. Nagyon haladós, könnyű minta.

séma

Tovább »

3 hozzászólás

Horgolt vállkendő

Nagyon szép mintával horgolt vállkendő. Akár egy blúznak is csinos minta

horgolt vallkendo2

Tovább »

6 hozzászólás

Oldal 1 össz: 212