Megmutatjuk, hogyan horgolj takaróöltéssel! (oktatóvideóval)

Ha szeretnél takarót horgolni, de még kezdő vagy a horgolásban, mutatunk egy nagyon könnyű mintát. A takaró horgoláshoz használt minták bonyolultnak tűnhetnek, de ez a minta nagyon egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

A minta természetes és letisztult stílusú, így takarón kívül akár pulóvert, vagy táskát is horgolhatsz az alkalmazásával.

Tovább »

Nincs hozzászólás

3 gyönyörű szegély horgolási technikát mutatunk, oktatóvideóval!

Horgoltál egy gyönyörű takarót, de úgy érzed valami hiányzik? Most mutatunk 3 gyönyörű szegély ötletet, hogy szebbé varázsolhasd a horgolt munkáid.

A szegély kisebb és nagyobb horgolt dolgok esetében is használható, jól mutat egy takarón, de akár egy táskán is.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Eddig rosszul csináltad! Így kell helyesen elkészíteni a nagyi-kockát!

A hagyományosan a horgolt takaróknál alkalmazott mintát a legtöbben nagyi-kocka néven ismerik. Eredete az 1800-as évekig nyúlik vissza, amikor a nők egy-egy darab anyagot tudtak szerezni és belőlük négyzeteket varrtak. Ha már elég négyzetük volt, összevarrták azokat és takarót készítettek.

eddig-rosszul-csinaltad-igy-kell-helyesen-elkesziteni-a-nagyi-kockat1

1. Így készítsd el a nagyi-kockát!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nézd miket készíthetsz, ha fonal helyett műanyaggal horgolsz! Oktatóvideóval!

A legtöbb üzletben műanyag táskákba, zacskókba csomagolják a termékeket. Néha túl sok zacskó halmozódik fel otthon, aminek nincs sok haszna, de a horgolás rajongói kitaláltak egy csodás módszert. Így a zacskókból praktikus és csodás dolgokat készíthetünk.

nezd-milyen-csodas-szepsegeket-keszithetsz-ha-fonal-helyett-muanyaggal-horgolsz

A videó megmutatja, hogyan kell a zacskókból horgolható műanyag csíkokat vágni és, hogyan lehet vele horgolni. Tovább »

Nincs hozzászólás

Kellems színű horgolt táska

Kellemes színekkel horgolt táska a hétköznapokra, strandra, de bevásárlásra is alkalmas

nagyikockas_horgolt_taska

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt táska

Így teljes 🙂 Relief mintás horgolt tásim 🙂

taskam

Forrás: Ibolya Bátri

Nincs hozzászólás

Horgolt válltáska

Egyszerű, rövid pálcával horgolt táska nővéremnek! 🙂

Forrás: Ibolya Bátri
2 hozzászólás

Horgolt válltáska

Rövid pálcával horgoltam…

Forrás: Ibolya Bátri

Kellemes időtöltést

3 hozzászólás

Horgolt együttes lánykáknak

Remélem tetszeni fog Jázmin unokámnak!

Tovább »

1 hozzászólás

Horgolt táska

Nagyikockákból…

Elkészült ez is:-)
(A virágszirmok nem látszanak sajna rendesen )

Tovább »

4 hozzászólás

Oldal 1 össz: 212