Bébi takaró horgolva

Elkészült az unokám takarója.  A minta egyszerű, könnyen elkészíthető, mutatós és melegíti a babát

Tovább »

Nincs hozzászólás

Meseszép kötött babatakaró drága pici unokámnak

Eddig csak csodáltam a sok szépséget, amiket alkottatok 🙂 Most szeretném én is megmutatni első munkámat – babatakaró drága pici unokámnak

Tovább »

Nincs hozzászólás

Ez az észt nemzetiségű tervező valami elképesztő dolgokat varr a régi takarókból! Alig hiszem el!

A hosszú évek során, a szekrényben az anyáink, nagyanyáink, dédnagyanyáink által felhalmozott hatalmas mennyiségű régi dolgok találhatók, melyeket azok nem akartak kidobni semmi esetre sem. Az iskolaköpenyek, nadrágkosztümök és különböző felsőruhák között sok régi takaró is található, még a szovjet időkből.

Ezek a takarók sokak számára ismerősek lesznek, ha már ha csak rápillantunk a szín-kavalkádjukra. Egy észt dizájner, név szerint Marit Iliszon is valószínűleg a szovjet-éra nosztalgiájának hatására kezdett el ezekből a takarókból különféle ruhakollekciókat készíteni.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Megmutatjuk, hogyan horgolj takaróöltéssel! (oktatóvideóval)

Ha szeretnél takarót horgolni, de még kezdő vagy a horgolásban, mutatunk egy nagyon könnyű mintát. A takaró horgoláshoz használt minták bonyolultnak tűnhetnek, de ez a minta nagyon egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

A minta természetes és letisztult stílusú, így takarón kívül akár pulóvert, vagy táskát is horgolhatsz az alkalmazásával.

Tovább »

Nincs hozzászólás

3 gyönyörű szegély horgolási technikát mutatunk, oktatóvideóval!

Horgoltál egy gyönyörű takarót, de úgy érzed valami hiányzik? Most mutatunk 3 gyönyörű szegély ötletet, hogy szebbé varázsolhasd a horgolt munkáid.

A szegély kisebb és nagyobb horgolt dolgok esetében is használható, jól mutat egy takarón, de akár egy táskán is.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Hogyan kössünk szép és meleg takarót: egyszerű módszerrel kötőtű nélkül

Az otthon melegében, kedvenc díványunkon ülve, ez az időszak lehetőséget nyújt kreatív alkotások elkészítésére.

Ez alkalommal egy puha takarót fogunk készíteni. Figyelj és tanulj, hogyan kell ezt csinálni. Takarót kötni nagyon egyszerű, az eredmény pedig gyönyörű!

Hogyan kössünk takarót kötőtű nélkül

Tovább »

Nincs hozzászólás

Doboz öltés – Így csináld!

Az egyik legkülönlegesebb öltés a horgolásban. Szép, elegáns és a szokásosnál kicsit több időbe telik a pontos elsajátítása.

Segítségével nagyon bájosan adhatunk textúrát és különböző stíluselemeket bármilyen munkához. Ami a legjobb benne, hogy egyszerűen váltakoztathatjuk a színeket és a mintákat, éppen ezért vidám és egyedi takarók készítéséhez kitűnő választás.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készül a rizsminta – Videóval

A kezdők gyakran megrémülnek nagyobb méretű dolgok horgolásától. Merthogy azok csakis bonyolultak és időigényesek lehetnek. Ez azonban tévedés. A rizsminta a kezdő horgolók legjobb barátja, melyekkel gyönyörű színes vagy egyszínű darabokat lehet elkészíteni.

Mit tudsz elkészíteni rizsmintával?

Tovább »

Nincs hozzászólás

Készíts 5 perc alatt gyönyörű mintát foltvarrással!

A foltvarrás rajongói többnyire nem bánják, ha egy-egy szép takaróval hónapokat kell dolgozniuk. De előfordulhat, hogy nem jut mindenre ennyi idő, pl. mikor gyorsan kell ajándékot készíteni vagy a sok egyéb teendő miatt mielőbb szeretnénk elkészülni a varrással. Ilyenkor az 5 perces foltvarrás technika megmentheti a helyzetet.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nézd meg, milyen szép dolgokat készíthetsz a “twice as nice” foltvarrás technikával!

A foltvarrás régi találmány, Amerikában a legnépszerűbb, de mielőtt ott elterjedt volna, már máshol is használatos technika volt. Amikor a telepesek megérkeztek az Újvilágba, a foltvarrás nélkülözhetetlenné vált, hogy túléljék a kemény teleket.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 3123