Így készíts fordított rövidpálcás szegélyt – videóval és leírással

Amikor azt gondolnád, a horgolásról nagyjából már mindent tudsz, akkor itt jön egy kis csavar! Próbáltál már fordított rövidpálcával szegélyt készíteni?

Gyönyörű szegélyek születhetnek ezzel a módszerrel, mellyel elegánsan fejezheted be munkádat. A fordított rövidpálca technikájának elsajátítása ugyan igényel némi türelmet, de ha egyszer elkapod a fonalat, ezentúl mindig használni fogod!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így csináld: Tulipán öltés videóval!

Nézd meg a videót és máris megtudhatod, hogyan születik a tulipán öltés! Ha elbűvölő mintát keresel babatakarónak vagy egy édes sálnak, ez az öltés nagyon bájos megjelenést kölcsönöz majd minden horgolt darabnak.

Ha helyesen csinálod, a végeredmény pont olyan lesz, mintha apró tulipánok sorakoznának egymás mellett. Ez a minta legalább két színben mutat a legjobban.

Tovább »

Nincs hozzászólás

7 videó gyönyörű horgolt szegélyekről és díszítésekről!

Akár nagy takarót szeretnél horgolni, akár egyszerűbb projektbe kezdenél bele, mindig jól jön néhány új ötlet, néhány ügyes praktika, amivel még személyesebbé teheted műveidet. Az alábbi videókban gyönyörű szegélyeket láthatsz az alapoktól egészen a bonyolultabb spirálos formákig, de ha a profik közé tartozol, akár az elefántok horgolását is kipróbálhatod!

7-video-gyonyoru-horgolt-szegelyekrol-es-diszitesekrol

1. Az alapok: egyszerű horgolt szegély Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt virágos bordűr

A konyhában és a fürdőszobában is sokféleképpen felhasználhatjuk ezt a virágos bordűrt, mely nem csak szemet gyönyörködtető, hanem praktikus és csodaszép.

Hozzávalók

Zöld  20-as pamut horgolócérna (szh 400 ml 50 g), mennyisége a kívánt hosszúságtól függ, 0,75 – 1 -és horgolótű.

Elkészítés

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt törülköző szegély

Egyszerű elkészíteni a törülköző szegélyt, mely más lehetőségeket is ad.

Méret

Kb. 8 cm széles

Hozzávalók

  • 20-20 g fehér és rózsaszínű  pamut   horgolócérna,
  • 1,00-1,25-ös horgolótű.

törülközoszegely

Elkészítés