Csipkeminta gyűjtőknek

Kellemes csipkeminta horgolva! Csodálatos és kevés fonalat igényel, haladós minta. Stóla vagy vállkendő nagyon szép lenne belőle. Vagy?…te mit gondolsz?

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Láncszemes körsál horgolása – Videóval és leírással

Ha ezt a vagány, nagyszemű láncokból készült sálat viseled, biztosan nem olvadsz be a tömegbe, a hideg napokon pedig még melegen is tart.

Megmutatjuk, hogyan vágj bele ebbe az egyszerű és gyors projektbe és miként készítsd el menős sáladat az ismert öltések közül csupán kettőnek a segítségével.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Különleges mintával kötött mintadarab

Egyszerű minta csodálatos hatás! Sál, sapka kedvelt mintája lehet, vagy akár pulóver, mellény is

Ezzel a mintával csinálok sapkát a sál mellé, anyukámnak lesz./60éves/

fehérben Tovább »

Nincs hozzászólás

2 horgolási tipp Valentin napra!

Mikor lenne aktuálisabb szívecskés darabokat készítened, mint Valentin nap közeledtével? Az alábbiakban egy szív mintás vállkendő és egy szerelmes üzenetnek is beillő sál elkészítési módját mutatjuk be. Mindkettővel gyorsan elkészülsz és üzeneted szerettednek garantáltan célba fog érni!

A vállkendőhöz érdemes többféle színű fonalat felhasználnod, nagyon szép lesz a végeredmény, ha a színekben egymás árnyalatai követik egymást.

A sálat a szerelemhez leginkább illő mélyvörös fonalból készítsd el és használj hozzá fésült fonalat! Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött, horgolt apróságok

A “kincsesszsák” mélyén lapuló fonalakból készítettem. Kevés volt a fonal nagyobb dolgokhoz, így apróságok készültek! Egy kis horgolgatás, egy kis kötögetés és hasznos dolgokra sikeredtek 🙂

Forrás: Anna Marica Adamek

Nincs hozzászólás

Népszerű kötési technika a Turbánkötés

Csupán két sorból áll a minta. Nem is olyan nehéz, igaz az első néhány sok elég nagy figyelmet igényel. Később már “követni” lehet a mintát. Egyik legszebb minta, legalább is szerintem. Turbán, sál, sapka pulóver népszerű kötési technikája..Ne tévesszük össze a “mackókötéssel” !

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készül a rizsminta – Videóval

A kezdők gyakran megrémülnek nagyobb méretű dolgok horgolásától. Merthogy azok csakis bonyolultak és időigényesek lehetnek. Ez azonban tévedés. A rizsminta a kezdő horgolók legjobb barátja, melyekkel gyönyörű színes vagy egyszínű darabokat lehet elkészíteni.

Mit tudsz elkészíteni rizsmintával?

Tovább »

Nincs hozzászólás

Csodálatos sál, csodás fonallal, legyezőmintával horgolt

Hoztam egy sálat, ami csodás fonalból készült, remélem tetszeni fog! A minta a legyezős könyvjelzők mintájával azonos…azaz majdnem azonos… 🙂  Csodálatos sál, csodás fonallal, legyezőmintával horgolt

Tovább »

Nincs hozzászólás

Ettől egyszerűbben még soha nem kötöttél sálat

Megmutatjuk a legkönnyebb módját, hogyan köthetsz egy puha, meleg sálat. Az is el tudja készíteni, aki még soha életében nem kötött! Válassz egy puha, vastag fonalat és vegyél egy hosszú kartonlapot, már kezdheted is a kötést.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött sapkák sálak maradék fonalakból

Csak apróságok…Pomponos fonalam ide -oda rakosgattam…most végre ez is elfogyott. Sapik, sálak készültek…Ötlet a “kallódó”, alig felhasználható maradék fonalakra

Mackókötéssel

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 712345...Utolsó »