A foundation single crochet (FSC) horgolás technikája – videóval

Unod már, hogy szoros kezdősorokat próbálsz horgolni? Aggódsz, hogy már a legelső sornál elveszti stílusát a munkád? Akkor ezt a technikát imádni fogod, mert vele végre kiszabadulhatsz a láncszemek szorításából!

Sokkal kevésbé szoros sort készíthetsz vele, mint a láncöltésekkel, így nemcsak könnyebben dolgozhatsz, de az eredmény is sokkal kényelmesebben viselhető darab – pulóver, sapka, kesztyű – lesz!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Különleges mintával kötött mintadarab

Egyszerű minta csodálatos hatás! Sál, sapka kedvelt mintája lehet, vagy akár pulóver, mellény is

Ezzel a mintával csinálok sapkát a sál mellé, anyukámnak lesz./60éves/

fehérben Tovább »

Nincs hozzászólás

Népszerű kötési technika a Turbánkötés

Csupán két sorból áll a minta. Nem is olyan nehéz, igaz az első néhány sok elég nagy figyelmet igényel. Később már “követni” lehet a mintát. Egyik legszebb minta, legalább is szerintem. Turbán, sál, sapka pulóver népszerű kötési technikája..Ne tévesszük össze a “mackókötéssel” !

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készül a rizsminta – Videóval

A kezdők gyakran megrémülnek nagyobb méretű dolgok horgolásától. Merthogy azok csakis bonyolultak és időigényesek lehetnek. Ez azonban tévedés. A rizsminta a kezdő horgolók legjobb barátja, melyekkel gyönyörű színes vagy egyszínű darabokat lehet elkészíteni.

Mit tudsz elkészíteni rizsmintával?

Tovább »

Nincs hozzászólás

Meleg kötött pulóver

A legújabb kötésem… V alakban kötöttem, nagyon kellemes meleg pulcsi lett… /remélem tetszik nektek is, 🙂 Csinos is, meleg is és nagyon különleges, egyedi

Tovább »

Nincs hozzászólás

Próbáld meg a két pálcára való horgolást, hogy gyönyörű hajtű csipke mintát készíthess!

Voltál már úgy, hogy találtál egy gyönyörű, kézzel készült darabot, amibe azonnal beleszerettél, de aztán rápillantottál az árcédulára és inkább üres kézzel tovább ballagtál? Gyakran megesik, hogy szeretnénk megtanulni, hogyan tudunk magunknak is ilyen csodás darabokat készíteni. Bár nagyon kacifántosnak tűnnek, a valóságban ezek a munkák általában nagyon is könnyen elkészíthetők.

probald-meg-a-ket-palcara-valo-horgolast-hogy-gyonyoru-hajtu-csipke-mintat-keszithess1

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így horgolj szív mintát!

Te is odavagy a szív mintáért? Ne gondold, hogy az elkészítése számodra lehetetlen feladat! Ez a technika közel sem olyan trükkös, mint amilyennek elsőre látszik.

igy-horgolj-sziv-mintat1

Egyszerű szemekből áll, melyeknek hamar mestere leszel! Egyszerre használhatsz rövidpálcát, egyráhajtásos pálcát és buborékmintát is. Tovább »

Nincs hozzászólás

Több színnel horgolt minta

Nagyon szép minta, mely több színnel készült! Kiskabát, pulóver, de akár terítő szélcsipke mintája is lehet, egy-egy mintaegységből

tobb_szinnel_horgolt_minta1

kezdés Tovább »

Nincs hozzászólás

Eddig rosszul csináltad! Így kell helyesen elkészíteni a nagyi-kockát!

A hagyományosan a horgolt takaróknál alkalmazott mintát a legtöbben nagyi-kocka néven ismerik. Eredete az 1800-as évekig nyúlik vissza, amikor a nők egy-egy darab anyagot tudtak szerezni és belőlük négyzeteket varrtak. Ha már elég négyzetük volt, összevarrták azokat és takarót készítettek.

eddig-rosszul-csinaltad-igy-kell-helyesen-elkesziteni-a-nagyi-kockat1

1. Így készítsd el a nagyi-kockát!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nyári pulóver, blúz horgolva

Kellemes szín, csillagmintával horgolt pulóver, blúz

nyari pulover, bluz

1 minta Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 912345...Utolsó »