Kötött pulóver

Itt láttam egy kötés mintát, gondoltam kipróbálom, aztán egy kettőre el is készült a pulcsi!
Köszönöm a mintát 😀
Ilyen lett

Tovább »

Nincs hozzászólás

Megmutatjuk, hogyan horgolj takaróöltéssel! (oktatóvideóval)

Ha szeretnél takarót horgolni, de még kezdő vagy a horgolásban, mutatunk egy nagyon könnyű mintát. A takaró horgoláshoz használt minták bonyolultnak tűnhetnek, de ez a minta nagyon egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

A minta természetes és letisztult stílusú, így takarón kívül akár pulóvert, vagy táskát is horgolhatsz az alkalmazásával.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Csipkemintás kötött sapka

Csodaszép csipkemintával készült sapi. Blúz, pulóver, vállkendő stb kedvelt mintája is

Több színű minta, válassz színt, ha tudsz Tovább »

Nincs hozzászólás

Nagyon szép és csinos Kötött pulóver

Nagyon egyszerű mégis csinos kötött pulóver! Igaz csak simakötéssel készült, de a melírozott fonal különlegessé és egyedivé  teszi

Forrás: Anna Marica Adamek

Nincs hozzászólás

A foundation single crochet (FSC) horgolás technikája – videóval

Unod már, hogy szoros kezdősorokat próbálsz horgolni? Aggódsz, hogy már a legelső sornál elveszti stílusát a munkád? Akkor ezt a technikát imádni fogod, mert vele végre kiszabadulhatsz a láncszemek szorításából!

Sokkal kevésbé szoros sort készíthetsz vele, mint a láncöltésekkel, így nemcsak könnyebben dolgozhatsz, de az eredmény is sokkal kényelmesebben viselhető darab – pulóver, sapka, kesztyű – lesz!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Különleges mintával kötött mintadarab

Egyszerű minta csodálatos hatás! Sál, sapka kedvelt mintája lehet, vagy akár pulóver, mellény is

fehérben Tovább »

Nincs hozzászólás

Népszerű kötési technika a Turbánkötés

Csupán két sorból áll a minta. Nem is olyan nehéz, igaz az első néhány sok elég nagy figyelmet igényel. Később már “követni” lehet a mintát. Egyik legszebb minta, legalább is szerintem. Turbán, sál, sapka pulóver népszerű kötési technikája..Ne tévesszük össze a “mackókötéssel” !

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készül a rizsminta – Videóval

A kezdők gyakran megrémülnek nagyobb méretű dolgok horgolásától. Merthogy azok csakis bonyolultak és időigényesek lehetnek. Ez azonban tévedés. A rizsminta a kezdő horgolók legjobb barátja, melyekkel gyönyörű színes vagy egyszínű darabokat lehet elkészíteni.

Mit tudsz elkészíteni rizsmintával?

Tovább »

Nincs hozzászólás

Meleg kötött pulóver

A legújabb kötésem… V alakban kötöttem, nagyon kellemes meleg pulcsi lett… /remélem tetszik nektek is, 🙂 Csinos is, meleg is és nagyon különleges, egyedi

Tovább »

Nincs hozzászólás

Próbáld meg a két pálcára való horgolást, hogy gyönyörű hajtű csipke mintát készíthess!

Voltál már úgy, hogy találtál egy gyönyörű, kézzel készült darabot, amibe azonnal beleszerettél, de aztán rápillantottál az árcédulára és inkább üres kézzel tovább ballagtál? Gyakran megesik, hogy szeretnénk megtanulni, hogyan tudunk magunknak is ilyen csodás darabokat készíteni. Bár nagyon kacifántosnak tűnnek, a valóságban ezek a munkák általában nagyon is könnyen elkészíthetők.

probald-meg-a-ket-palcara-valo-horgolast-hogy-gyonyoru-hajtu-csipke-mintat-keszithess1

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 1012345...10...Utolsó »