Horgolt házi papucs, 20 gyönyörű tipp!

Már nincs olyan hideg, de mégis sokan járnak kényelmes házi papucsban otthon. Nagyon fontos, hogy a házi papucs kényelmes legyen, ha boltban szeretnénk megvásárolni akkor bizony sok esetben órákig kell keresgéljünk, hogy jó áron, kényelmes és természetes alapanyagból készült papucsot vásároljunk. Ezért ma úgy döntöttünk, hogy bemutatjuk nektek 20 olyan házi papucs modelljét, amelyeket saját kezűleg el tudtok készíteni.

A papucs színét és anyagát mindenki kiválaszthatja a saját ízlése szerint, már csak egy horgolótűre és egy kis fantáziára van szükség. A papucs horgolása egy fantasztikus időtöltés a végeredmény pedig csodálatos, ha ti is készítettek már ilyen papucsot, akkor hozzászólásban írjátok meg nekünk a tapasztalatitokat.

Tovább »

Nincs hozzászólás

10 figyelemre méltó horgolási mód, amivel újjá varázsolhatod régi papucsodat!

Nem az az egyik legbosszantóbb dolog, mikor a kedvenc papucsod elszakad? A horgolással kényelmes cipőt varázsolhatsz belőle!

10-figyelemre-melto-horgolasi-mod-amivel-ujja-varazsolhatod-regi-papucsodat1

Ezzel nemcsak pénzt takaríthatsz meg, de teljesen egyedi lábbelire is szert tehetsz. A horgolt cipő tökéletes tavaszi és nyári viselet, mely lehetővé teszi, hogy a láb a nagy melegben is kellemesen szellőzzön. Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött házi topánka

Maradék fonalak tökéletes felhasználása a kötött házi topánka. Egyszerű megkötni.

hazi-topanka

Minta, lustakötés Tovább »

11 hozzászólás

Maradék fonalakból kötött mamuszok

Hasznos is, meleg is! Jól jöhet a hűvös estéken 🙂

Leírás a piros papucsnak

15 dkg közepes vastagságú fonal, 4-es kötőtű

Én 40 szemet+2 szélszem. A minta 2 sima, 2 fordított, 22 cm-es darabot készítünk, majd jön az eleje-orrfogyasztás

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt papucs

Egy egyszerű horgolt papucsot ajánlok. Zsebben is elfér! Maradék fonalakból.

Hozzávalók: Vastag gyapjúfonal (maradék) és 5-ös horgolótű. Minél vastagabb a fonal, annál jobb. Tovább »

4 hozzászólás