Különleges, egyedi horgolás minta

Mindenki tetszését elnyeri ez a csodaszép, egyedi horgolt minta. Blúz, pulóver kedvelt mintája lehet. Szerinted is, vagy mit horgolnál belőle?

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Különleges horgolt minta

Az összhatás kölönleges, a mintát nagyon egyszerű meghorgolni. Ezért is tetszett meg és megosztom velet is. Mit is hogorhatnánk belőle?

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Több színnel horgolt minta

Különlegesen szép minta! A többszínű fonalak és különböző minta adja ki a szépségét. Elkészítése nem okoz kezdőknek sem, hisz a mintaegység csak 2 sorból áll 🙂

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oktatóvideó horgolt nagyiminta, pulóverek, takarók, kardigánok horgolásához!

Jó lenne kipróbálni ezt a mintát, de túlságosan nehéznek tűnik? A nagyiminta minden horgolt holmit káprázatossá varázsolhat. Hidd el, nem olyan nehéz ez, ha a horgolás alapjait ismered, nem lesz nehéz dolgod! A cikk cakk minta jól mutat takarón, pulóveren és minden egyéb horgolt dolgon.

Tetszés szerint bármilyen színt használhatsz, ha szereted a színes dolgokat, használj minél több árnyalatú fonalat.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Könnyű horgolt minta, amiből sok mindent készíthetsz! Oktatóvideóval!

Ha kezdő vagy a horgolásban, de szeretnél újabb mintákat megtanulni, most mutatunk egy nagyon könnyű, mégis mutatós ötletet, amit sok horgolt szépséghez felhasználhatsz.

Készíthetsz vállkendőt, kardigánt is ezzel az egyszerű mintával. A videóban láthatod, hogyan kell elkészíteni ezt a szépséget. Neked csak az a dolgod, hogy kiválaszd a neked tetsző fonalat és alkoss!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Csipkeminta gyűjtőknek

Kellemes csipkeminta horgolva! Csodálatos és kevés fonalat igényel, haladós minta. Stóla vagy vállkendő nagyon szép lenne belőle. Vagy?…te mit gondolsz?

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Kedvelt horgolt szívminta

A szívminta általában kedvenc minta, akár takarónak, vagy egyéb kiegészítőnek

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött, Balra csavart minta

Könnyebb, mint gondoltam. Igaz csak 2 szem csavarással csináltam, de így is tetszetős lett 🙂 Egyáltalán nem babrás minta, szépen lehet vele haladni

nagyítva

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nagyon szép kötött csipkeminta

Nem is olyan nehéz, mint első látásra gondolnák. Csupán négy sor a minta, mégis mutatós. Megkedveled te is

nagyítva Tovább »

Nincs hozzászólás

Csodaszép szívmintás mintadarab

Két színnel horgolt minta, mely bájos szívmintát ad ki

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 712345...Utolsó »