Csipkemintás horgolt blúz

Meseszép csipkemintával horgolt blúz. Egy kedves csoporttagunk kézügyessége és fantáziája alapján

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Igazán elegáns horgolt csipkeblúz

Csodaszép, az ember nem is gondolná, hogy horgolt, inkább egy festményre tippelne 🙂

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Régi ruhák átalakítása modern ruhadarabokká! Ha tudsz varrni, könnyedén felújíthatod a ruhatárad!

Egy férfi ing több féle módon átalakítható, érdekes és különleges ruhadarabbá. Ha tudsz varrni és kreatív vagy, fantasztikus ruhákat készíthetsz magadnak. Íme néhány ötlet, hogyan alakítsunk át egy férfi inget kényelmes és egyedi női ruhadarabbá. Az általad készített ruhákat tetszés szerint díszítheted is apró kiegészítőkkel, hogy még különlegesebbek legyenek.
Tekintsétek meg a most következő fotókat!

Tovább »

Nincs hozzászólás

A legdivatosabb blúzok szabásmintái, amelyek a teltkarcsú hölgyeknek is remekül állnak!

A legtöbb hölgy szeretne egyedi ruhákat viselni. Mi most megmutatjuk a legcsinosabb blúzok szabásmintáit, így már csak néhány anyagra és egy kis munkakedvre lesz szükséged ahhoz, hogy egyedi ruhákat készíts magadnak. Ezek a lezser nyári darabok nőiesek és a teltkarcsú hölgyeknek is remekül állnak, mivel a különleges formájukkal elfedik az apróbb szépséghibákat.

Válassz tetszés szerinti anyagokat, a világos színek mindenkinek jól állnak. A legtöbb blúz remekül viselhető szoknyával és nadrággal is, ezért is szeretjük őket.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt terítő

Kellemes mintával horgolt terítő! A nagysága variálható a mintaegység számától. A minta akár blúznak is csinos lenne

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Gyönyörű, drága és arisztokrata: ez a fehér boho, a legjobb választás a nyárra!

A sokak által kedvelt boho stílus ezen a nyáron aktuálisabb, mint valaha! Jellemzői, hogy könnyed a szabása, természetes anyagokból készült, finom és végletekig nőies a megjelenése. Olybá tűnik, hogy nem is igazán létezik ehhez hasonló stílus. A boho ugyanis egy nagyon sokoldalú stílust takar, amiről nagyon sokat lehet beszélni. Érdemesebb ehelyett megnéznünk a legelőnyösebb fehér, illetve tejszínű nyári bohó-ruha ötleteket!

A Koteshorgolas.com szerkesztősége most elárulja olvasóinak, hogy melyek azok a különleges darabok boho stílusban, amiket a nagy nyári melegre való tekintettel ajánlanak nekünk a divattervezők.

Női ruhák a strandra

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt blúz tiniknek

Nagyon szép mintával horgolt blúz a mindennapokra. Elsősorban tiniknek, de az idősebb korosztály is megkedveli egy póló alávétele kapcsán. A minta önálló csillagokból áll, így bármi horgolható belőle Pl: terítő, de akár sál, vállkendő is. Az összekapcsolás a csillag utólsó sorában horgolt 10 láncszemes ívvel történik

séma

Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött csipkeminta

Csodálatos csipkeminta, a fonal és minta összhangban. Elsősorban blúz, de csinos vállkendő, sál is készülhet belőle. A siker nem fog elmaradni

séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Könnyű horgolt minta, amiből sok mindent készíthetsz! Oktatóvideóval!

Ha kezdő vagy a horgolásban, de szeretnél újabb mintákat megtanulni, most mutatunk egy nagyon könnyű, mégis mutatós ötletet, amit sok horgolt szépséghez felhasználhatsz.

Készíthetsz vállkendőt, kardigánt is ezzel az egyszerű mintával. A videóban láthatod, hogyan kell elkészíteni ezt a szépséget. Neked csak az a dolgod, hogy kiválaszd a neked tetsző fonalat és alkoss!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Csipkemintás kötött sapka

Csodaszép csipkemintával készült sapi. Blúz, pulóver, vállkendő stb kedvelt mintája is

Több színű minta, válassz színt, ha tudsz Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 712345...Utolsó »