Ágyterítő tuniszi horgolással

Könnyű megtanulni, kezdőknek és fiatalabb kézimunkázóknak is ajánlott.Több színnel is horgolható, így látványos és szép ágytakaró készíthető. Minél lazábban horgoljuk annál puhább.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oktatóvideó horgolt nagyiminta, pulóverek, takarók, kardigánok horgolásához!

Jó lenne kipróbálni ezt a mintát, de túlságosan nehéznek tűnik? A nagyiminta minden horgolt holmit káprázatossá varázsolhat. Hidd el, nem olyan nehéz ez, ha a horgolás alapjait ismered, nem lesz nehéz dolgod! A cikk cakk minta jól mutat takarón, pulóveren és minden egyéb horgolt dolgon.

Tetszés szerint bármilyen színt használhatsz, ha szereted a színes dolgokat, használj minél több árnyalatú fonalat.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így horgolj gyönyörű kagyló mintát! Oktatóvideóval!

A horgolás nagyon jó program, hogy ellazulj és nyugodtan tölts el egy estét. A fonallal és a tűvel bíbelődni már-már terápiás hatással bír. Ha egyszer elsajátítottad az alapokat, nyitva az út előtted, hogy bonyolultabb mintákkal is kísérletezz. A legtöbb minta ráadásul korántsem olyan nehéz, mint amilyennek látszik!

igy-horgolj-gyonyoru-kagylo-mintat-oktatovideoval

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így horgolj szív mintát!

Te is odavagy a szív mintáért? Ne gondold, hogy az elkészítése számodra lehetetlen feladat! Ez a technika közel sem olyan trükkös, mint amilyennek elsőre látszik.

igy-horgolj-sziv-mintat1

Egyszerű szemekből áll, melyeknek hamar mestere leszel! Egyszerre használhatsz rövidpálcát, egyráhajtásos pálcát és buborékmintát is. Tovább »

Nincs hozzászólás

Így csináld: Tulipán öltés videóval!

Nézd meg a videót és máris megtudhatod, hogyan születik a tulipán öltés! Ha elbűvölő mintát keresel babatakarónak vagy egy édes sálnak, ez az öltés nagyon bájos megjelenést kölcsönöz majd minden horgolt darabnak.

Ha helyesen csinálod, a végeredmény pont olyan lesz, mintha apró tulipánok sorakoznának egymás mellett. Ez a minta legalább két színben mutat a legjobban.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött babatakaró sapival

Babatakaró sapival, ami varrás nélkül készült 🙂

Tovább »

2 hozzászólás

Kötött babatakaró

Babatakaró…variációk egy mintával!

Leírás