Ágyterítő tuniszi horgolással

Könnyű megtanulni, kezdőknek és fiatalabb kézimunkázóknak is ajánlott.Több színnel is horgolható, így látványos és szép ágytakaró készíthető. Minél lazábban horgoljuk annál puhább.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nehéz elhinni, hogy ezt a gigantikus takarót egy törékeny lány kötötte! Hogyan sikerült ez neki?

Azok, akik szeretnek szép dolgokat a saját kezűleg létrehozni, most nagyon meg fognak lepődni. Művészi alkotások között sok eredeti dologgal találkozunk, de ezekkel a remekművekkel nem lehet versenyezni.  Ezek az alkotások mesésen néznek ki. Az alkotó büszkén fedi fel szakmai titkait és egyáltalán nem fél attól, hogy majd ezt más is el tudja készíteni. Figyelj és tanulj, lehet, hogy te is kedvet kapsz ahhoz, hogy ilyen csodát alkoss!

Ez a lány páratlan dolgokat hoz létre gyapjúból. Az a zseniális ötlet pattant ki a fejéből, hogy birka gyapjúból készítsen nagyon vastag fonalat. És ebből mesébe illő dolgokat lehet létrehozni. A találékony lány kötőtű helyett, PVC csövet használ. Egy 1,3 x 2,1 m-es takaróhoz körülbelül három kilogramm gyapjút használ fel.

Hogyan kössünk nagy takarót?

Tovább »

Nincs hozzászólás

Oktatóvideó horgolt nagyiminta, pulóverek, takarók, kardigánok horgolásához!

Jó lenne kipróbálni ezt a mintát, de túlságosan nehéznek tűnik? A nagyiminta minden horgolt holmit káprázatossá varázsolhat. Hidd el, nem olyan nehéz ez, ha a horgolás alapjait ismered, nem lesz nehéz dolgod! A cikk cakk minta jól mutat takarón, pulóveren és minden egyéb horgolt dolgon.

Tetszés szerint bármilyen színt használhatsz, ha szereted a színes dolgokat, használj minél több árnyalatú fonalat.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Nézd meg, milyen szép dolgokat készíthetsz a “twice as nice” foltvarrás technikával!

A foltvarrás régi találmány, Amerikában a legnépszerűbb, de mielőtt ott elterjedt volna, már máshol is használatos technika volt. Amikor a telepesek megérkeztek az Újvilágba, a foltvarrás nélkülözhetetlenné vált, hogy túléljék a kemény teleket.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így készíts csipkés-virágos mintát!

Akik szeretik a finom, csipkés mintákat, szeretni fogják ezt a dekoratív virágmintát is. Még kifinomultabbá és elegánsabbá teheted a végeredményt, ha a virágok közepét egy szem gyönggyel díszíted!

Mire használhatod ezt a mintát?

Mivel szellős és csipkés, alátétekhez, terítőkhöz kitűnő, de ágytakaró, vállkendő is szépen mutat ezzel a virágos megoldással. A fonal típusának és súlyának megváltoztatásával a végeredmény is sokat fog változni.

A csipkés-virágos minta készítéséhez kattints a videóra!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így horgolj muffin mintát!

A muffin minta az egyik legaranyosabb a horgolásban, tökéletes babák vagy totyogók takarójához vagy valami különleges darabhoz kislányoknak. Szultán öltésnek is nevezik, de az édesszájúak inkább muffint képzelnek bele.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt ágytakaró

Köszönöm az ötletet!! Ezt én készítettem 🙂

Tovább »

4 hozzászólás

Horgolt ágyterítő, takaró

Ha sok maradék fonalad, időd és kedved van, akkor hajrá!

Forrás: Kati Csipszerné

7 hozzászólás

Horgolt margaréta

Margaréta horgolása lépésről, lépésre. Akár ágytakaró, vagy párna is jól mutat belőle

margaréta

Tovább »

11 hozzászólás

Horgolt ágytakaró

Nagyon szép és egyszerű! Horgolt ágyterítő, ágytakaró

Tovább »

15 hozzászólás

Oldal 1 össz: 212