Archive for augusztus, 2017

72 kötött szegély díszítési tipp! Varázslatos gyűjtemény mindenkinek aki szeret kötni!

A kötött dolgok szegélyének mintája nagyon fontos ahhoz, hogy az adott ruhadarab szép és elegáns legyen. A nők többsége ezt horgolótűvel készíti, mert szebb mint a kötőtűvel készült szegély. Azonban ha egyszerű és mégis szép szegélyeket szeretnél készíteni, akkor ma megmutatjuk, hogyan teheted különlegessé a ruhákat kötőtű használatával.

Könnyű és bonyolultabb szegélyeket is mutatunk, biztosan találtok köztük kedvetekre valót. Most pedig tekintsétek meg a következő fotókat!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Régi ruhák átalakítása modern ruhadarabokká! Ha tudsz varrni, könnyedén felújíthatod a ruhatárad!

Egy férfi ing több féle módon átalakítható, érdekes és különleges ruhadarabbá. Ha tudsz varrni és kreatív vagy, fantasztikus ruhákat készíthetsz magadnak. Íme néhány ötlet, hogyan alakítsunk át egy férfi inget kényelmes és egyedi női ruhadarabbá. Az általad készített ruhákat tetszés szerint díszítheted is apró kiegészítőkkel, hogy még különlegesebbek legyenek.
Tekintsétek meg a most következő fotókat!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Zsákvászon, csipke és egy kis kreativitás, hihetetlen milyen kiegészítőket készíthetsz így!

A zsákvászon egy könnyen beszerezhető anyag, ezért is használják olyan sok mindenre. A legtöbben nem is sejtik, mennyi mindent készíthetnek ebből az anyagból. Rengeteg aprósággal kombinálhatjuk, ezért számtalan különböző kiegészítőt készíthetünk belőle. Csak egy kis kreativitásra és munkakedvre lesz szükséged ahhoz, hogy káprázatos dolgokat készíts zsákvászonból.

Ezekkel a káprázatos és egyedi tárgyakkal különlegessé teheted a lakásod! Ma mutatunk néhány ötletet, hogy mi mindent alkothatsz a zsákvászonból.

Nézd csak mit készíthetsz zsákvászonból

Tovább »

Nincs hozzászólás

Így kell a tüllt szépen felhelyezni: fantasztikus ötletek különböző ízlésűeknek. Ma az ablakdíszítéssel foglalkozunk!

Sok-sok évvel ezelőtt Dél-Franciaországban egy Tulle nevű városban egy varrómester létrehozott egy akkor ismeretlen anyagot, ami aztán a város tiszteletére a tüll nevet kapta. A modern háló, illetve vendégszobák már elképzelhetetlenek olyan függönyök nélkül, melynek anyaga a lenge tüll.

A Koteshorgolas.com szerkesztősége most megosztja olvasóival, hogy hogyan lehet a szobákat még szebbé tenni a tüll anyag segítségével. Ablakok dekorációs elemeként alkalmazva növeli a térérzetünket, de másik felhasználási területe, pl. térelválasztóként használva is jobb választás, mint gipszkartont, vagy más anyagokat használni.

Tüll a szobában

Tovább »

Nincs hozzászólás

Salamoncsomóval készült vállkendő

Mindig divatos, kellemes viseletű, laza horgolt vállkendő. Haladós minta, így gyorsan elkészülhet.