Archive for március, 2017

Könnyű horgolt minta, amiből sok mindent készíthetsz! Oktatóvideóval!

Ha kezdő vagy a horgolásban, de szeretnél újabb mintákat megtanulni, most mutatunk egy nagyon könnyű, mégis mutatós ötletet, amit sok horgolt szépséghez felhasználhatsz.

Készíthetsz vállkendőt, kardigánt is ezzel az egyszerű mintával. A videóban láthatod, hogyan kell elkészíteni ezt a szépséget. Neked csak az a dolgod, hogy kiválaszd a neked tetsző fonalat és alkoss!

Tovább »

Nincs hozzászólás

Egyszerű és közkedvelt Leengedős minta

Sokan ismerjük régebbről, de aki nem ismerte, biztos megkedveli. Íme: nagyon egyszerű és praktikus, haladós minta. Akár sálnak, mellénynek, pulóvernek használjuk nagyon mutatós. A ráhajtások száma adja meg a “ritka”, vagy “sűrű” mintát, amit te választhatsz meg

Tovább »

Nincs hozzászólás

Kötött pulóver

Itt láttam egy kötés mintát, gondoltam kipróbálom, aztán egy kettőre el is készült a pulcsi!
Köszönöm a mintát 😀
Ilyen lett

Tovább »

Nincs hozzászólás

Megmutatjuk, hogyan horgolj takaróöltéssel! (oktatóvideóval)

Ha szeretnél takarót horgolni, de még kezdő vagy a horgolásban, mutatunk egy nagyon könnyű mintát. A takaró horgoláshoz használt minták bonyolultnak tűnhetnek, de ez a minta nagyon egyszerű és gyorsan lehet vele haladni.

A minta természetes és letisztult stílusú, így takarón kívül akár pulóvert, vagy táskát is horgolhatsz az alkalmazásával.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Ha szeretnéd tudni, így készül

Két együtt befejezett kétráhajtásos pálca

2 Tovább »

Nincs hozzászólás

3 gyönyörű szegély horgolási technikát mutatunk, oktatóvideóval!

Horgoltál egy gyönyörű takarót, de úgy érzed valami hiányzik? Most mutatunk 3 gyönyörű szegély ötletet, hogy szebbé varázsolhasd a horgolt munkáid.

A szegély kisebb és nagyobb horgolt dolgok esetében is használható, jól mutat egy takarón, de akár egy táskán is.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt nyári pulóver

Különleges, egyedi és nagyon szép pulóver

minta séma Tovább »

Nincs hozzászólás

Tüneményes horgolt lányka poncsó

Kész az első nagyobb projekt…a lánykám poncsója😀

Forrás: ‎Edina Szabóné Szabó 

Nincs hozzászólás

Hasznos tippek azoknak, akik szeretnek kötni! Választékos és harmonikus termékek…

Minden kézimunkában jártas nő tudja, hogy a kifogástalan színkombináció – 50 %-os siker!

Mikor belefogsz egy új termék előállításába, minden apró részletre figyelni kell. A megfelelő színű fonal kiválasztásában segítséget nyújt a csodálatos színpaletta.

Tovább »

Nincs hozzászólás

Horgolt minta

Különleges horgolt minta. A minta lépéseit a fázisképeken követheted. Te mit horgolnál belőle?

1 Tovább »

Nincs hozzászólás

Oldal 1 össz: 3123